Cât de recent aţi citit o carte ?

sâmbătă, 18 septembrie 2010

hello hello .
e 20:15 şiiiiii mi.a venit pofta de scris .. nu prea mult , doar aşa niţel , de decor .
chestia e că peste o oră plec în eden cu sorumea şi lume .
şi acu stau aşa degeaba , în loc să fiu afr .. pffffiu :))
aştept , nu.i panică .
am skittles şi am raggae [gentleman- hold on strong pe repeate :x ]
deci mă descurc .
sunt într.o stare zen .. din aia gen liniştea dinaintea furtunii .. detrăbălare aşa .
azi mă rup în dans .. sper ..
o să fiu singura puştoaică de 17 ani printre adulţii ăia de 25
groaznic :]]
dar o să fie bine
dance baby dance , all the night .

crecă mai am chestii de pus la punct , aşa că închei deja [am zis că o să fiu scurtă ]
am vrut mai mult să sparg "performanţa" de a avea doar o postare pe lună =]
uraţi.mi distracţie plăcută ; dacă nu . o să mă distrez oricum
pupici vouă

pace .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu